مراسم تودیع و معارفه معاون فنی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران

۰۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۹ کد : ۲۲۸۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۷

مراسم تودیع و معارفه معاون فنی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران در تاریخ 1400/08/03 ساعت 13 لغایت 14 در تالار ایرج افشار کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد برگزار شد. دکتر رسول جعفریان، رئیس کتابخانه مرکزی، در این جلسه ضمن اشاره به تاکید دین مبین اسلام به انجام عمل صالح، خدمت به گسترش علم را از مصادیق بارز عمل صالح دانست و پیشرفتهای اخیر کتابخانه مرکزی را در زمینه خدمت به پژوهشگران و دانشجویان، به ویژه در زمینه کتابخانه دیجیتال، را برشمرد و از خدمات و نقش خانم دکتر اصیلی و خانم دکتر درخوش در پیشبرد اهداف کتابخانه مرکزی در ارائه خدمات به پژوهشگران تشکر و قدردانی کرد. ایشان همچنین برای خانم دکتر ملیحه درخوش در سمت معاونت فنی کتابخانه آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه دکتر رحیمیان، معاونت پژوهشی دانشگاه تهران، ضمن ایراد سخنانی در باب موفقیتهای کتابخانه مرکزی، اظهار امیدواری کرد که خسران بازنشستگی نیروهای ورزیده و با تجربه با جذب نیروهای جدید طی سالهای آینده جبران گردد و از زحمات خانم دکتر درخوش در سمت جدید معاونت فنی کتابخانه مرکزی تشکر و قدردانی و آرزوی موفقیت نمود. متن احکام قرائت شد.

در پایان با اهدای هدایا و لوح تقدیر به خانم دکتر سوسن اصیلی و دیگر همکار بازنشسته، خانم مهری نوروزخواه، از زحمات و خدمات صادقانه و بی شائبه آنان قدردانی شد. همچنین در این مراسم از آقای دکتر عباس بصیری که در سالهای اخیر کار فهرست‌نویسی و سازماندهی کتابهای چاپ سنگی کتابخانه مرکزی را عهده دار بود و این کار مهم را با موفقیت به سرانجام رساند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

کلید واژه ها: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران دانشگاه تهران معاون فنی