یکصد و پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی کتابخانه ها

۰۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۲ کد : ۳۱۱۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۴

یکصد و پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی کتابخانه های دانشگاه تهران روز شنبه مورخ 1401.08.04 از ساعت 9 الی 11:30 در محلل اتاق شورای کتابخانه مرکزی و مرکزی اسناد و همچنین به صورت مجازی دراتاق مجازی کتابخانه مرکزی با حضور رییس کتابخانه مرکزی و روسای کتابخانه های دانشگاه تهران برگزار شد.

در این جلسه پس از سخنرانی خانم دکتر فاطمی ثقفی رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران به بررسی آیین نامه وجین و همچنین انتخاب دبیر جدید شورای هماهنگی بر اساس آیین نامه شورای هماهنگی کتابخانه های دانشگاه تهران پرداخته شد. آیین نامه وجین در مورد منابعی در کتابخانه ها است که با توجه به ماهیت کتابخانه های دانشگاهی و منابع موجود نیازمند بررسی است تا در صورتی که مشمول آیین نامه وجین شده اند از مجموعه کتابخانه خارج و به اصطلاح وجین شوند. نیاز مبرم کتابخانه های دانشگاه برای دوری از اعمال سلیقه های مختلف، خروج منابع بر اساس استانداردهای موجود و اصل یکدستی برای رویه وجین، منتج به تهیه آیین نامه جدیدی در خصوص وجین منابع شد. بررسی های نهایی به جلسات بعدی موکول شد. همچنین با انتخابات انجام شده خانم دکتر فریبا افکاری رئیس کتابخانه دانشکده مطالعات جهان سمت دبیر شورای هماهنگی کتابخانه های دانشگاه تهران دریافت کرد و از همکاری های خانم ساناز امامی دبیر اسبق شورای هماهنگی تشکر و قدردانی شد.

کلید واژه ها: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران شورای هماهنگی کتابخانه های دانشگاه تهران آیین نامه وجین


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.